אחרי ציפייה רבה, "תור: אהבה ורעם" כבש את אולמות הקולנוע ברחבי העולם וכבר הרוויח מאז יציאתו לאקרנים בשבוע שעבר מעל 300 מיליון דולר ברחבי העולם. ומלבד כריס המסוורת', נטלי פורטמן, כריס פראט, טסה תומפסון וקאט דנינגס שחזרו לתפקידיהם ביקום הקולנועי של אולפני מארוול, לקאסט עטור הכוכבים הצטרף שחקן נוסף – כוכב היקום הקולנועי המתחרה, כריסטיאן בייל, שנכנס הפעם לתפקיד הנבל. אבל היו עוד כמה שחקנים מפורסמים למדי שהצטלמו ל"אהבה ורעם" ולא הגיעו לגרסה הסופית: שני בוגרי "משחקי הכס", האחים לבית לאניסטר לינה הידי (סרסיי) ופיטר דינקלג' (טיריון), והשחקן ג'ף גולדבלום. השניים האחרונים כבר לקחו חלק בעבר ביקום הקולנועי של מארוול.

למה הידי, דינקלג' וגולדבלום מצאו את עצמם על רצפת חדר העריכה? על פי הבמאי, טאיקה וואיטיטי, הסצנות בכיכובן פשוט "לא היו טובות מספיק". "אני כתבתי את זה, אז כשחותכים חלקים זה קצת מאתגר כי אתה חושב – 'האם אני לא כזה טוב? האם הייתי צריך לראות את זה בא?', אבל מכל סרט שעשיתי כנראה נחתכה בערך אותה כמות", הודה הבמאי בראיון לאתר אינסיידר. "אי אפשר לדעת מה יקרה כשהולכים לעריכה. סצנה בפני עצמה יכולה להיות הכי מצחיקה או מסקרנת, אבל לפעמים אם משאירים אותה בפנים זה גורם לסרט להיעצר בחריקת בלמים. אז חייבים לעשות מה שהכי טוב לסרט".

כשהתבקש לחשוף פרטים על הסצנות הגנוזות, וואיטיטי סירב. "אנשים אומרים: 'אנחנו לא יכולים לחכות לראות את הסצנות שנמחקו עם השחקנים האלו'. אני לא רוצה שאנשים יראו את הסצנות שנמחקו, כי הן נמחקו מסיבה מסוימת. הן לא מספיק טובות. הסצנות לא בסרט וזהו", אמר, והוסיף: "ואם תשאל כל אחד מהשחקנים שנחתכו החוצה – ג'ף גולדבלום, לינה הידי, פיטר דינקלג' – הם כולם מבינים איך זה עובד. הם נמצאים במשחק מספיק זמן. אבל זו רק הדרך שבה אני רואה את הדברים". 

אבל למרות התקוות של הבמאי, המחיקה לא תמיד פשוטה עבור השחקנים. הידי, שהייתה אמורה להצטרף לראשונה ליקום הקולנועי המארוולי בסצנה המחוקה, עלתה לה ביותר מאשר עוגמת נפש: הסוכנות הבריטית שלה לשעבר תובעת אותה על עמלות שלא שולמו לה, בין היתר על התפקיד ב"תור" החדש, ודורשת ממנה מיליון וחצי דולר. הסוכנות טוענת כי הידי חייבת לה לפחות חמש מאות אלף דולר, שהם 7 אחוזים מהשכר שלה ב"תור", בנוסף לכמיליון דולר נוספים על פרויקטים אחרים. הידי מצידה טוענת כי לסוכנות לא מגיעה העמלה בשל כך שוואיטיטי פנה אליה ישירות.