בשנתיים האחרונות נכנס לעולמנו הלק בתרסיס. הרעיון הפוטוגני הזה מיד הלהיב את המניקוריסטיות, כשאיפשר התזה אחידה וקצרה. כך, במקום ההליך המוכר והנוטה להתפקשש, הגיע לעולמנו הספריי שנדבק לשכבת הבסיס השקופה שמורחים לפני השימוש בו, ואז, אחרי שטיפת ידיים קלה, הצבע נותר רק במקום הרלוונטי. עכשיו מגיע, באופן טבעי, המוצר המשלים: מסיר לק בספריי, שמבטיח חוויית הסרת לק חדשה וקלילה.

מי שמשחררת לעולם את המוצר המלהיב בתרועת טסססססס ארוכה היא חברת אניס קוסמטיקס, שמציגה את ׳ספריי אוויי׳: מסיר לק בתרסיס שלא נוזל ולא נשפך לעולם. הספריי מגיע בגרסת אצטון או נטול-אצטון, ולמעשה לא מרססים אותו כלל על הציפורניים אלא רק על צמר גפן, ויתר הליך ההסרה נותר מסורתי למדי. חלק מהגרסאות השונות של הספריי אף משלבות חומרים מזינים כמו שמן קוקוס, קולגן, חמאת קקאו וקרטין. ה׳ספריי אוויי׳ החל להמכר לפני כחודש ברשת וולמארט תמורת חמישה דולר, ועתיד להמכר גם במקומות נוספים בעקבות הצלחה מרשימה.

 

A post shared by Nail-Aid (Official) (@nail.aid) on Apr 21, 2017 at 2:30pm PDT

 

הרעיון לתרסיס הגיע ממייסדת חברת אניס, טאם טראן, שסבלה ממסירי לק נשפכים ומתאדים שפגעו ברצפת ושידת חדר האמבטיה שלה. ״חשבתי שזה מגוחך שאפילו אני, שעומדת בראש חברה שעוסקת בטיפוח ציפורניים, מתקשה להסיר בעצמי לק בבית שלי. הייתי חייבת לעשות את זה באמבטיה, שלא יהרוס את הבית״, היא נזכרת בימים הקשים שלפני הספריי. ״חיפשתי גרסה לא נוזלית לחומר, ונתקלתי בפחית תרסיס לק שמתייבש במהירות. מיד חשבתי: למה שלא תהיה טכנולוגיה דומה להסרת הלק?״. כאם, ראתה טראן את היתרונות שבספריי כשיש ילדים בבית - הפחיות סגורות בפקק מיוחד שילדים קטנים לא יכולים לפתוח. ״יש שוק שלם של אמהות לילדים צעירים, ש׳ספריי אוויי׳ משרת באופן מושלם. הייתי גם מתוסכלת ממסירי הלק שהשאירו את האצבעות יבשות. עם המוצר שלנו, מקבלים תוספת מזינה לעור. אין סיבה שנסבול מעור יבש או שיירים לבנים בכל החלפה של צבע על הציפורניים״.

בינתיים ניתן לראות ביוטיוב שהביוטיבלוגריות נהנות מהמוצר ומהמהירות שבה הוא מבצע את העבודה. ״ברשתות החברתיות מעלים עוד ועוד סרטונים שמאשרים את הצלחת המוצר״, אומרת טראן בהתלהבות. ״הם כמהים למוצרים חדשניים ומקוריים, שונים בתכלית מכל דבר שנראה בעבר, ובזכות זה עולים עוד ועוד סרטונים". לא, אצלנו עדיין אי אפשר להשיג את התענוג הזה, אבל כל עוד הפופלריות שלו תמשיך להתחזק - אנחנו לא מודאגות. בינתיים נחזור לתחושת הקיפוח ולמסיר הלק הנוזל, הישן והמשעמם.

 

A post shared by JauntyJuli (@jauntyjuli) on Apr 19, 2017 at 11:34am PDT

 

 

A post shared by Nail-Aid (Official) (@nail.aid) on Apr 18, 2017 at 3:36pm PDT

 
 

A post shared by Nail-Aid (Official) (@nail.aid) on Apr 12, 2017 at 2:58pm PDT