קיילי ג׳נר, המוח העסקי החריף ביותר במשפחת קרדשיאן-ג׳נר ואימפריית ביוטי מטורפת בגיל 19, יכולה למכור קרח לאסקימוסים, ויותר מזה: להפוך אותו לדבר הכי נחשק וסקסי שאי פעם נוצר. כך היא עושה לאחרונה עם תכשיר חדש להלבנת שיניים. כן, הלבנת שיניים, הדבר המעט מביך הזה שרבים עושים אצל רופא השיניים או בפרטיות חדר האמבטיה? אז ג׳נר עושה את זה באינסטגרם, בתחתונים וחזייה.

ג'נר ניצבת בראש סוללת פרזנטוריות נוצצות, ביניהן פיה מיה, כריסי טיגן ואמילי ראטייאקווסקי, שניתן רק לשער את הסכומים שנשפכו סביבה. כבר כמה זמן שהן מפרסמות בכל הכח מוצר חדש בשם ׳הייסמייל׳, שמבצע הלבנת שיניים ביתית בעזרת טכנולוגיית לד. הערכה כוללת ג׳ל שקוף בטעם מפוקפק, אותו מניחים בתוך מרבץ פלסטי לשיניים בעזרת מזרקים סטריליים. לאחר מכן מדליקים את נורת הלד המצורפת ומשאירים על השיניים במשך עשר דקות עד שהנורה נכבית ומגיע רגע השטיפה המיוחלת.

Obsessed with my @hismileteeth #hismile #teethwhitening #ad

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on


הקיט החדש מעוצב יפה ומודרני בהתאם לתכלית האינסטגרמית שלו, ועד כה הנסייניות מרוצות: ״השינוי בגוון השיניים הגיע בשימוש השלישי״, מספרת טיילור סטיבן מ׳אי ניוז׳. ״הקיט מגיע עם מדריך גוונים מפורט, ואחרי שבעה ימי טיפולים באור עברתי מגוון תשע לגוון חמש. זה לא תהליך משנה חיים, וסביר שהוא מושפע גם משתיית הקפה שלי בימים האלה, אבל ראיתי את ההבדל״.

הערכה עולה 215 שקל, ועמוד האינסטגרם שלה הוא בית ספר למיתוג. מי היה מאמין שתכשיר להלבנת שיניים יכול להיות כל כך מפתה? בין תמונות של מאכלים מגרים ומתוקים ודוגמניות יפהפיות תמצאו את המוצר העתידני, והאמת שאחרי שלל הפרגונים של הסלבס שהצטלמו איתו בפעולה, קשה שלא לחשוק בו. כאלה אנחנו, מושפעות בקלות.

A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on



A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on



A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on



A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on



A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on



A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on

>

A post shared by HiSmile (@hismileteeth) on