כבר כמה שנים שההתחזקות המתמדת של עולמות הביוטי משאירה את חותם השפתון שלה על עולם האופנה העילית ושולחת אליו זרועות מטופחות. כך קיבלנו, למשל, את מחלקות הביוטי הטריות יחסית של מותגי על כמו ארמאני וטום פורד. במקביל החלה לפרוח מגמת שיתופי הפעולה בין בתי האופנה היוקרתיים לרשתות המהירות, כשבלב הרעיון עומדת השאיפה להגיע לרחוב ולכולם. כעת משתלבות שתי התופעות לכדי שיתוף פעולה מרגש וראשון מסוגו בין בלמיין פריז - מותג העל הצרפתי החביב על האיט גירלז שיכולות להרשות זאת לעצמן, לבין לוריאל פריז - מותג הקוסמטיקה הפופלרי שרבות מכן ודאי מחזיקות נציגות מכובדת שלו על מדף האיפור.

 

BECAUSE WE ALL WORTH IT #balmainxloreal Coming soon...

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on


"להביא את הקוטור לקוסמטיקה", מבקש קולו של אוליבייה רוסטאן, המנהל האמנותי המוערך של בלמיין, בפתח אחד הטיזרים ששוחררו לקראת השקת קולקציית השפתונים המיוחדת ובו הוא נראה מסתובב בחלוק מעבדה וללא ספק רוקח משהון מסקרן. רוסטאן בן ה-32 שנחשב לילד פלא בתעשיית האופנה, ניצב בחזית המהלך שמטרתו להעביר לסדרת "קולור ריש" הפופולרית של לוריאל את חזון "נערת הרוק" של בלמיין, כפי שהוא מיושם לעיתים תכופות על בנות קרדשיאן, ג'נר, חדיד וחברות  נוספות ב"גאנג" האופנתי של רוסטאן.

"מותגי לוריאל פריז ובלמיין חולקים את אותו חזון מוצק על נשיות ואת אותה המטרה - להעצים את היופי הנשי ולהציע לנשים באשר הן דרכים שונות ומגוונות להביע את עצמן", אומר המעצב, ואנחנו כבר מועצמות. קולקציית הקפסולה תמנה 12 גוונים ועתידה להיחשף לראשונה בספטמבר הקרוב, במסגרת שבוע האופנה בפריז.

 

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on



A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on



WE WORTH IT #balmainxloreal Coming soon

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on