1. ג'ל רחצה מרוכז, איב רושה. מחיר: 19 ש"ח

פיתוח חדשני ומלהיב למדי מבית מותג הבוטניקה הצרפתי: ה"אקו ג'ל" מגיע בגודל קומפקטי מתמיד של 100 מ"ל (רבע מהכמות הממוצעת בשוק), וטיפה אחת ממנו אמורה להספיק למקלחת שלמה, הודות לנוסחה ייחודית שנרשמה כפטנט. החידוש המסקרן הזה מסתדר היטב עם ערכי המותג, שכוללים מודעות סביבתית מוגברת, ומאפשר חסכון מיטבי בכל ההיבטים - כמות הנוזל, אריזות הפלסטיק וגזי החממה הנפלטים כתוצאה מפורמולות מסורתיות יותר. ברמה היותר אגואיסטית - הוא מגיע בשלושה ניחוחות נהדרים (נסו את המנגו-כוסברה) ומושלם במיוחד לעונת הנסיעות בשל גודלו המצומצם.

ג'ל רחצה של איב רושה (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

2. מרכך קצף, פנטן. מחיר: 20 ש"ח

חידוש נוסף בזירת המקלחת: ה- Air Light Foam של פנטן פרו וי מיועד בעיקר לבעלות שיער דק ועדין, שנוטות להימנע משימוש במרכך כי הוא מכביד על שיערן ו"משכיב אותו". נסיינית שעונה בדיוק על הקריטריונים האלה אישרה כי זה אכן בדיוק העניין: חוויית השימוש הייתה קלילה ואוורירית מאי פעם, נעדרה את תחושת העומס שבדרך כלל נלווית לשימוש שלה במרכך, והשיא - הורגשה ירידה משמעותית בכמות השיער שנשאר על המברשת בסירוק שאחרי החפיפה, הודות לחסרונו של אפקט "המשיכה" הרגיל.

מרכך של פנטן (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

3. מסיכה לשיער, לוריאל פרופסיונל. מחיר: 209 ש"ח

מי שמתחזקת, בניגוד לסעיף הקודם, שיער עבה ויבש ומעדיפה מוצרי ריכוך מסורתיים יותר, ודאי תאהב את המסכה הזאת מסדרת "נוטריפייר" האיכותית של המותג המוכר. ההבדל מורגש היטב לאחר השימוש בה - השיער, כמובטח, רך, מבריק ומרגיש בריא מתמיד, וזה כל מה שהיינו מצפות לו ממוצר כזה.

מסכה של לוריאל (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

4. סרום מחדש, ד"ר להבית אקרמן. מחיר: 300 ש"ח

ד"ר להבית אקרמן היא מומחית עור בעלת מוניטין מכובד, ובשל כך אנחנו בהחלט נוטות לסמוך על היעילות של סדרת מוצרי הטיפוח החדשה שלה. ניסינו את הסרום המחדש, שכמו כל מוצרי הסדרה מכיל רכיהבים פעילים בריכוז גבוה ומבוסס על חומצות אלפא וביתא, והתחושה הייתה של שימוש בחומר שעושה את העבודה בלי להתנצל: הריח לא מדהים, התחושה מעקצצת, המרקם דביק - אבל העור נראה מהודק, נמרץ ורענן מתמיד אחרי השימוש.

סרום של להבית אקרמן (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

5. שמן טיפולי לעור הפנים, דרמלוג'יקה. מחיר: 459 ש"ח

מוצר חדש מבית המותג המוערך והאהוב במיוחד בקרב מבינות העניין, שמיועד להזנה, טיפול ושיקום של עור יבש ומיובש - שהם כידוע שני דברים שונים. בתום כמה ימים של שימוש הורגש הבדל ניכר במצב העור, שהחזיר לעצמו לחות חיונית מבלי להוסיף כל תחושת שמנוניות. אימצנו. בחום אל שגרת הטיפוח.

שמן לפנים של דרמלוג'יקה (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

6. שימר נוזלי, יוסי ביטון. מחיר: 90 ש"ח

התחושה היא שאין היצע רב בארץ לז'אנר השימר הנוזלי, המהווה את אחד המוצרים המדוברים והאהובים על ביוטריות ברחבי העולם. זה של יוסי ביטון הוא תשובה מצוינת לחסך הזה, ועושה עבודה טובה בכל הנוגע להארה, גלואו, גלאם וכל מילות הבאזז האלה. המרקם נעים וקטיפתי, הפיגמנט מדויק, וההמלצה שלנו - טפטפו טיפה-שתיים ממנו למנת המייקאפ היומית שלכן.

שימר של יוסי ביטון (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

7. סומק, אסנס. מחיר: 14 ש"ח

המוצר הזה מסדרת "סאמר פאן" של מותג הלואו-קוסט האהוב הוא אכן פאן במקסימום: סומק במרקם קרם שהופך לפודרתי ונעים במיוחד על העור, ומעניק ורדרדות עליזה ורעננה. אידיאלי לנשיאה בתיק האיפור, להנחה בטפיחות באמצעות האצבעות ולזריקת צבע חיונית במהלך היום. ואף מילה על המחיר.

סומק של אסנס (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

8. מסקרה, בורז'ואה. מחיר: 65 ש"ח

המסקרות של המותג הפריזאי נוטות להיות חביבות עלינו בדרך כלל, והמקרה הזה לא שונה. ה- Glamour Push Up Black Serum נוחה לשימוש, פועלת כמובטח ומעניקה נפח הגון תוך הפרדה מוצלחת של הריסים עם מינימום גושים.

מסקרה של בורז'ואה (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

9. לק, CND. מחיר: 55 ש"ח

אהבנו מאד את קולקציית Nightspell החדשה של מותג הלקים המקצועי, בזכות סדרת הגוונים העמוקים, המטאליים והטרנדיים, שאמורים להתכתב עם מוטיבים כמו תכשיטים יקרים, שעות בין הדמדומים ושמי הלילה האפלים, ובעיקר יהיו מושלמים לעונת המעבר הבאה עלינו לטובה.  

לקים של CND (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור

10. בושם Obsessed, קלווין קליין. מחיר: 299 ש"ח ל-100 מ"ל

כשמו כן הוא - בושם להתאבסס עליו. כי הוא הראשון שמשיק המותג תחת ניהולו של ראף סימונס, כי היא מלווה בקמפיין ייחודי ומהפנט שכולל סדרת צילומים אייקונים של קייט מוס מ-1993, כי העיצוב המינימליסטי והמדויק שלו ישדרג מיידית כל שידת טואלט וכי הניחוח שלו הוא מופת של ניקיון, תחכום וחושניות.

בושם של קלווין קליין (צילום:  יחסי ציבור )
צילום: יחסי ציבור