1.MANDARINO DI AMALFI ACQUA של טום פורד. 580 ש"ח ל-50 מ"ל

טום פורד (צילום:  יחסי ציבור )
טום פורד | צילום: יחסי ציבור

החדש מקו הבישום הסקסי והמדויק של מעצב העל מבטיח לקחת אותנו אל קו החוף האיטלקי, והאמת שזה עובד לו מצוין. גם מי שטרם ביקרה בצוקי אמאלפי תתקשה שלא להתמסר לניחוח החושני והרענן, המכיל תווים הדריים, מתובלים וחמצמצים שאמנם מזוהים בעיקר עם העונה החמה, אבל לגמרי מתוחכמים מספיק כדי להמשיך גם אל החורף. למעשה, למנדרינו די אמאלפי יש פוטנציאל להפוך לבושם אייקוני, כזה שמי שתתאהב בו תהפוך אותו לחותם הריח האישי, הקבוע והבלתי נשכח שלה. וכך או כך, מבחינה עיצובית מדובר בשדרוג מזהיר למדף הטואלט.

2. MODERN MUSE LE ROUGE GLOSS של אסתי לאודר. 349 ש"ח ל-100 מ"ל

אסתי לאודר (צילום:  יחסי ציבור )
אסתי לאודר | צילום: יחסי ציבור

המודרן מיוז פך זה מכבר לבושם פופולרי בקרב מבינות העניין, והגרסה האדומה שלו, שאמורה להוות אלטרנטיבה סקסית ועמוקה למקור הקלאסי והנקי, מציעה שדרוג מעניין. הניחוח פירותי ועצי, ומשהו בו מזכיר בשמים ישנים, מהסוג שהיינו מתיזות על עצמנו בבית של סבתא. זה אולי הדבר הכי מרתיע שאפשר להגיד על בושם, אבל כאן מתקבל דווקא ניחוח אחר, מתקדם וממכר.

3. Roses et Reines en Rouge של ל'אוקסיטן, 239 ש"ח ל-75 מ"ל

ל'אוקסיטן (צילום:  יחסי ציבור )
ל'אוקסיטן | צילום: יחסי ציבור

קשה לפספס עם הניחוחות המעולים תמיד של המותג מפרובאנס, והמהדורה המוגבלת הזאת מתברגת בקלות לרשימה עם ארומת ורדים טהורה, עוצמתית ומדויקת.

4. BLACK OPIUM FLORAL SHOCK של איב סאן לורן. 349 ש"ח ל-90 מ"ל

איב סן לורן (צילום:  יחסי ציבור )
איב סן לורן | צילום: יחסי ציבור

הבלאק אופיום לא מתאים לטעמה של כל אחת, אבל מי שנוטה לניחוחות מתקתקים ונועזים ודאי תתענג על הניחוח הייחודי שלו, המורכב בין השאר מקפה, ברגמוט ומושק, עליהם מונחים תווים פירותיים ופרחוניים. אה, והבקבוק מהמם. 

5. English Oak & Redcurrant של ג’ו מאלון. 530 ש"ח ל-100 מ"ל

ג'ו מאלון (צילום:  יחסי ציבור )
ג'ו מאלון | צילום: יחסי ציבור

הבושם החדש שמשיקים בבית הבישום הבריטי המוערך מתבסס על נוכחותו החזקה של עץ האלון, וזוהי בחירה נכונה ומעודכנת. שני ניחוחות בסדרה: אלון ושקדים לצד אלון ודומדמניות, ואנחנו לגמרי נדלקנו על האחרון. הריח עמוק, חושני ואף מעט גברי, מהסוג שקשה להפסיק להסניף.

6. Decadence Eau So Decadent של מארק ג'ייקובס. 419 ש"ח ל-100 מ"ל

מארק ג'ייקובס (צילום:  יחסי ציבור )
מארק ג'ייקובס | צילום: יחסי ציבור

מהעיצוב של סדרת הבשמים האחרונה של מארק ג'ייקובס אי אפשר להתעלם כשנתקלים בהם ברשתות הפארם, אבל עד כה לא הצלחנו להתחבר לניחוח כמו שהתחברנו לבקבוק. עכשיו מגיע מה שאמור להוות את הגרסה הקלילה יותר של קודמו, ולא רק שהבקבוק אפילו יותר יפה, גם הריח כבר מיישר קו והופך לפייבוריט מיידי. רענן, בהיר, פירותי ומיוחד מאד.

7. Sexy ruby של מייקל קורס. 399 ש"ח ל-100 מ"ל

מייקל קורס (צילום:  יחסי ציבור )
מייקל קורס | צילום: יחסי ציבור

הבושם החדש מבית המעצב הפופולרי מעוצב כאבן חן בוהקת, ומציע ניחוח משכר עם תווים עליונים של פטל, משמש ופלפל. אופציה סקסית ומוצלחת לבושם חורפי.

8. Sì Nacre של ג’ורג’יו ארמני. 349 ש"ח ל-100 מ"ל

ג'ור'יו ארמני (צילום:  יחסי ציבור )
ג'ור'יו ארמני | צילום: יחסי ציבור

הבושם הזה מגיע עם גימיק מוצלח: הנוזל מכיל חלקיקי גליטר זוהרים שניתזים על העור בנצנוץ פוטוגני. למרבה המזל, העניין שלשמו התכנסנו מוצלח בפני עצמו: ניחוח קלאסי, נשי ונקי בתיבול עדין של תווי וניל, ורד ועץ.

9. LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT של לנקום. 349 ש"ח ל-100 מ"ל

לנקום (צילום:  יחסי ציבור )
לנקום | צילום: יחסי ציבור

5 שנים עברו מאז הושק לראשונה הבושם האהוב של לנקום, והגרסה הנוכחית מוסיפה רק דברים טובים. עם נוכחות של מרכיבים כמו פריחת התפוז, יסמין וברגמוט, הוא מריח כמו זר הפרחים הכי יקר שתקבלי לשנה החדשה.

10. GUCCI BLOOM של גוצ'י. 499 ש"ח ל-100 מ"ל

גוצ'י (צילום:  יחסי ציבור )
גוצ'י | צילום: יחסי ציבור

הבושם הראשון שיוצא למותג תחת ידיו של המנהל האמנותי אלסנדרו מיקלה מעורר ציפיות גדולות ולא מאכזב לרגע: הניחוח פרחוני באופן אינטנסיבי ומשכר לגמרי, מעט פודרתי ובעיקר מאד נשי. העיצוב, כצפוי, מושלם גם הוא - גם הבקבוק הקלאסי ואפילו האריזה היפהפיה בה הוא מגיע.