המראקנה. מחכה לשנת 2014 (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
המראקנה. מחכה לשנת 2014 (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

חברת התיירות איסתא ספורט, נבחרה על ידי MATCH, מחזיקת הזכויות למונדיאל, כנציגה הרשמית של משחקי המונדיאל 2014 בברזיל. זוהי הפעם השניה שבה נבחרת החברה שהחזיקה גם בזכויות למונדיאל בדרום אפריקה. מספר הישראלים שנסעו למונדיאל 2010 עמד על כ-1,000 איש.

לקראת משחקי המונדיאל ב-2014 ברזיל תשקיע כ-4 מיליארד דולר בהקמה ושידרוג של אצטדיונים. 64 המשחקים עצמם ישוחקו ב-12 ערים שונות כדוגמת: ריו דה ז'נרו, סאו פאולו, ברזילייה וסלבדור.

משחק הפתיחה ייערך בסאו פאולו ב- 12 ליוני 2014 באצטדיון החדש "ארנה קורינתי אנס" המסוגל להכיל 48 אלף צופים ומשחק הסיום ייערך באצטדיון ה"מרקנה" בריו דה ז'נרו המסוגל להכיל 82 אלף צופים.

לדברי יואב ברוק, מנכ"ל איסתא ספורט, ששב לאחרונה מברזיל, שם נערכה ההשקה הרשמית של חבילות האירוח למונדיאל ציין: "חווית הכדורגל במדינת הכדורגל ברזיל, הולכת להיות מיוחדת במינה וכבר עכשיו ניתן להרגיש בעשייה ובאווירה".

אצטדיונים (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
אצטדיונים (GettyImages) | צילום: מערכת ONE

"העובדה שכבר מספר משחקים של נבחרת ברזיל הם SOLD OUT מדברת בפני עצמה. הרושם הוא שמדובר על אירוע ספורט מרהיב במיוחד, אולם העלויות יהיו גבוהות משמעותית ממה שראינו עד היום באירוע בסדר גודל כזה".