sportFive1360581 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

אדידס משיקה קמפיין עם מסר וסלוגן חדש של המותג, You Got This, בהשתתפות האייקונים הגדולים ביותר שלה. המסר: לעורר השראה להתגברות על לחץ שלילי בספורט.

לחץ ומתחים הינם חלק בלתי נפרד מעולם הספורט. הציפיות מהסביבה, אם זה מהתקשורת, הקהל, המשפחה או החברים לקבוצה, וכמובן היעדים האישיים, משפיעים על הביצועים, וספורטאים רבים משתפים בהתמודדויות אלה באופן יותר פתוח בהשוואה לעבר.

בימים אלו השיקו בחברת אדידס קמפיין גלובל עם סלוגן חדש, You Got This אשר בא לתמוך בספורטאים בדרך שלהם, הרצופה בהרים של ציפיות ולחץ רב להגיע להישגים. הסרטון שחשף את הקמפיין, באורך של דקה וחצי, מלווה בהמנון הנצחי והאייקוני "Under Pressure" של דיוויד בואי, והוא מתמקד בספורטאים מן השורה החווים את כובד הציפייה ומה קורה כשהם מנתבים את הלחץ למקומות חיוביים עם קריאת המורל  "You Got This".

המותג יצא בקמפיין בזמן שלוח השנה הספורטיבי מלא באירועי ענק כמו חזרת ליגת האלופות וכמובן הסופרבול ומשתתפים בו בכירי הספורטאים וביניהם ג'וד בלינגהאם, אנתוני אדוארדס, מנצח הסופרבול פטריק מהומס וכמובן ליונל מסי.