שחקני הנבחרת. תתחילו להתרגל (צילום: מערכת ONE)
שחקני הנבחרת. תתחילו להתרגל | צילום: מערכת ONE

AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ חתמה היום (רביעי) על חוזה מפרסם ראשי לנבחרת ישראל עם ספורטפייב והתאחדות הכדורגל. במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על חולצות האימון של הנבחרת החל מקמפיין מוקדמות יורו 2012 וכן על שטחי פרסום באצטדיון רמת גן במשחקי הבית של הנבחרת. היקפו הכספי של ההסכם מוערך ב 2.5 מיליון ₪.

"אנו גאים להיות המפרסם הראשי של נבחרת ישראל, המותג הכי ישראלי שקיים, המאגד ומחבר אליו את כל שכבות האוכלוסייה וכלל אוהדי הקבוצות השונות בארץ", אמר אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG ישראל. 

"האסטרטגיה השיווקית שלנו שמה דגש על חיבור של AIG כמותג חזק ומוביל בשוק המקומי, לישראליוּת, באמצעות מגוון פעילויות שונות. הענקת מעמד מפרסם ראשי מהווה נדבך חשוב במהלך זה", "כל הצלחה של נבחרת ישראל מהווה גאווה לאומית לכולנו, ובשם כל עובדי AIG ישראל אני שולח לנבחרת איחולים לקראת הקמפיין הקרוב".

כמפרסמת ראשית, AIG תיזום ותקיים פעילויות שיווקיות וקידום מכירות ללקוחות החברה לצד פעילויות פנים ארגוניות, שיתמכו במהלך ויצרו חיבור והזדהות בין הלקוחות והעובדים לבין הנבחרת, במטרה ללוות אותה לכל הדרך, בכל קמפיין ומשחק בו תיקח חלק.

אבי לוזון (רועי גלדסטון) (צילום: מערכת ONE)
אבי לוזון (רועי גלדסטון) | צילום: מערכת ONE