אולד טראפורד. יהיה מלא מול סטוק? (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
אולד טראפורד. יהיה מלא מול סטוק? (GettyImages) | צילום: מערכת ONE

גם המועדון המצליח בבריטניה ואחד הגדולים בעולם, מנצ'סטר יונייטד, לא בוחל בשיווק ישיר ושולח הודעות SMS, שנועדו כדי להביא עוד אוהדים ולהצליח למלא את האצטדיון. מסתבר שבעונת החגים הנוכחית, בה אנגליה סובלת ממזג אוויר קשה במיוחד, תיירות הכדורגל דווקא לא בשיאה בעיר בה משחקות שתי הקבוצות שמובילות את טבלת הליגה האנגלית.

באופן נדיר למדי, נותרו אלפי כרטיסים פנויים למשחק הביתי של מנצ'סטר יונייטד ביום שלישי מול סטוק סיטי. ביונייטד ניצלו את העיתוי של השנה החדשה ולברכה השגרתית הוסיפו פנייה לבעלי המנויים, להביא עימם חבר שישלם עבור כרטיס כניסה לאולד טראפורד.

"2011 שמחה ממנצ'סטר יונייטד. תביאו חבר נוסף ביום שלישי למשחק מול סטוק. תתקשרו ונארגן שתוכלו לשבת ביחד", היתה לשון ההודעה שנשלחה לאוהדים לקראת המשחק.

מנצ'סטר יונייטד, לה אצטדיון של 76,000 מקומות, ניצבת במקום הראשון בפרמייר ליג ונראה שהיא מתקרבת לאליפות, אך האוהדים מרחבי העולם לא מגיעים בהמוניהם בעונה שנחשבת לעונת שיא בסמוך למחזורי חג המולד, לאחר שמשחקים רבים כבר נידחו העונה בשל הסופות.

וויין רוני (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
וויין רוני (GettyImages) | צילום: מערכת ONE