זה קורה גם לצופי הספורט הוותיקים והמנוסים שבינינו. אתה או את צופים במשחק כדורגל, ולפתע כדור קרן מורם לרחבה, אחד השחקנים נוגח בחוזקה והכדור עושה את דרכו לרשת. או שלא? אחד החברים כבר קופץ עם הידיים למעלה רק כדי לגלות את המבטים המלגלגים של חבריו ששמו לב עוד לפני כן שהכדור עושה דרכו לקו החוץ וממש לא לרשת.

על פי פנסוניק ונציגתה בישראל, יורוקום, התמונה, תרתי משמע, עומדת להשתנות. "אני מאמין שהבעיה נפתרה", אמר היום (ראשון) מנכ"ל יורוקום ישראל, מוטי אלמליח, בהשקת מותג התלת מימד של פנסוניק ויארה: "אמנם זה עדיין קצת תלוי בזוויות הצילום אבל החוויה שאנחנו רגילים לה בדו מימד היא כלום לעומת מה שנציע כבר בספטמבר הקרוב בארץ".

יורוקום תשיק את המוצר בעוד כחצי שנה אך לפני כן רוצים בחברה לשדר כמה ממשחקי מונדיאל דרום אפריקה 2010 בטכנולוגיה הזו, ושווה לעקוב אחרי הפרסומים לקראת יוני. למי ששמע על החוויה במשחק הידידות של נבחרת אנגליה לא מזמן, זוהי בטח חדשה לא פחות ממרעישה.

"עולם הספורט יעבור מהפכה. היו שידורים כבר בתלת מימד וזה יצר באז בלתי רגיל, אנחנו שמנו מטרה להכניס את זה כבר בספטמבר הקרוב לארץ ויש רשימת המתנה בלתי רגילה למוצר. אנחנו מאוד מקווים שנצליח להציג גם כמה משחקי מונדיאל לקהל הרחב עוד לפני כן".

אלמליח. "עולם הספורט יעבור מהפכה" (אלעד ירקון) (צילום: מערכת ONE)
אלמליח. "עולם הספורט יעבור מהפכה" (אלעד ירקון) | צילום: מערכת ONE

כמובן שהשאלה המתבקשת היא - כמה יעלה התענוג? בחברה עוד לא רוצים להקדים את המאוחר אבל הם ידעו לספר שחבילה כוללת של נגן ה"בלו ריי", הטלוויזיה, המגבר והמשקפיים תעלה בארה"ב בין 3,000 ל-4,000 דולר, בהחלט סביר תמורת שינוי בלתי נתפס של חווית הצפיה.

אלמליח מסביר על חוויית הצפיה.  (אלעד ירקון) (צילום: מערכת ONE)
אלמליח מסביר על חוויית הצפיה. (אלעד ירקון) | צילום: מערכת ONE

ימים יגידו אם אנחנו על סף של מהפכה אבל מה שבטוח, מפגשי הפליסטיישן החברתיים הרגילים לא יחזרו להיות כשהיו. ומי יודע? אולי אנחנו מתקרבים ליום בו חוויית הצפיה בבית תשתווה לצפיה במגרש.