אוהדי הפועל ירושלים. מישהו מהם ינסה לקלוע (צילום: מערכת ONE)
אוהדי הפועל ירושלים. מישהו מהם ינסה לקלוע | צילום: מערכת ONE

הספונסר החדש של ליגת העל בכדורסל, מפעל הפיס, מקיים את הבטחתו ומשיק משחק חדש הנושא פרס כספי, כדי להלהיב את האווירה באולמות הכדורסל ולמשוך את האוהדים. הפעם לא צריך לנחש שישה מספרים אלא לקלוע פעם אחת בלבד.

החל מהמשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב במלחה ובכל שבוע במשחק המרכזי של ליגת לוטו, יקבלו שני אוהדים הזדמנות לזכות ב-5000 שקל על ידי זריקה לסל, מטר מאחורי קשת השלוש. שניהם, אוהד אחד מכל קבוצה, יקבלו הזדמנות אחת לקלוע. אם אחד מהם יקלע, הוא ייקח עמו 5000 שקל.

אם שניהם יצליחו הפרס יתחלק ביניהם ואם אף אחד מהם לא יכניס את הכדור דרך הטבעת, סכום הפרס יעבור אל המשחק שבשבוע הבא ויעמיד את גובה הפרס על 10,000 שקל.

בערב הראשון יעמוד הסכום ההתחלתי על 5000 ש"ח. על אוהדים שרוצים להשתתף לשלוח SMS למספר 2345. תומכי האדומים יסמסו את המילה בית ואילו אוהדי סגנית האלופה יצרפו את המילה אורח אל המסרון. אנשי מפעל הפיס שישהו באולם יבחרו את שני המתמודדים, באמצעות הגרלה ממוחשבת.

אוהדי מכבי ת&"א בנוקיה. רוצים ניצחון ראשון בטופ 16 (שי לוי) (צילום: מערכת ONE)
אוהדי מכבי (שי לוי) | צילום: מערכת ONE

מלבד משחק הזריקות במפעל הפיס דואגים בכל שבוע להפוך את המשחק המרכזי להפנינג שלם שנערך מחוץ לאולם, עם בובות מתנפחות שמלוות את הקהל פנימה, שרוולי עידוד בצבעי הקבוצות המתמודדות וריקשות ממותגות.

כזכור, לפני כחודשיים סיכמה מנהלת ליגת הכדורסל על הסכם חסות עם מפעל הפיס תמורת 37 מיליון שקל לשלוש שנים, לאחר ארבע שנים בהן מועצת ההימורים החזיקה בזכויות השמיות. בעקבות כך שונה השם מליגת ווינר לליגת לוטו.