רוני בפרוייקט ''כתוב את העתיד''. נייק מגבים (צילום: מערכת ONE)
רוני כותב את העתיד (ONE) | צילום: מערכת ONE

יוהנסבורג, דרום אפריקה אחד מסמלי העיר, בניין ה-LifeCenter מתנשא הרבה מעבר למרכז העיר. בגובה 30 קומות ו-138 מטרים, בנין מרשים זה, הרביעי בגובהו בעיר.

בין שתי דמויות ענק בגודל 90 מטר של כריסטיאנו רונאלדו ורוביניו, ניצב מסך LED אינטראקטיבי בגודל של כחצי מגרש כדורגל, המאפשר לאוהדי ספורט מרחבי העולם לכתוב את הכותרות שלהם ולהאיר את קו האופק של יוהנסבורג.

המתקן האינטראקטיבי השאפתני מאפשר לאוהדים להגיש מסרים אישיים כדי לתת השראה לשחקנים האהובים עליהם, ואז לראות את הכותרת שלהם הופכת לאנימציה ענקית של השחקן שתינשא מעל ליוהנסבורג.

החוויה מהווה חלק מהקיץ המאוד מוצלח של נייקי, בו החברה הציגה את מיטב המוצרים שלה דרך החולצות לקבוצות הלאומיות העשויות מחומרים ממוחזרים, וסדרת נעלי העלית, בשילוב עם תקשורת נמשכת הממשיכה לבנות את מעמד נייקי כמותג הכדורגל המוביל בעולם.

"אנו שמחים להגיש דרך מרתקת נוספת למשוך ולעורר השראה בקרב אוהדים ברחבי העולם ולקרב אותם לכוכבים הנערצים עליהם", אמר מארק פרקר, נשיא ומנכ"ל נייקי. "זו דוגמא מעולה נוספת לדרך בה אנו ממשיכים להתחבר אל האוהדים כדי לבדל ולהגדיל את מותג נייקי".

אוהדים יכולים לשלוח מסר אישי בן 57 תווים דרך Facebook.com/nikefootball.com, ללמעלה מ-50 אתלטים של נייקי ברחבי העולם. עד ל-100 כותרות ייבחרו כל לילה ויומרו לאנימציה דיגיטלית של השחקן שתוצג ברחבי יוהנסבורג. כאשר נעשה שימוש במסר של אוהד, הוא יקבל הודעה אישית עם תמונה של הכותרת והאנימציה שנוצרה ממנה.

עוד דוגמא לאחד ממוצרים NIKE  (צילום: מערכת ONE)
עוד דוגמא לאחד ממוצרים NIKE | צילום: מערכת ONE

זו רק דרך אחת דרכה אוהדים יכולים להשתתף בקמפיין המוצלח של נייקי "WRITE THE FUTURE", שכבר צבר למעלה מ-32 מיליון צפיות דיגיטליות מאז שהושק לפני פחות מחודש.