החולצות עם הספונסרים החדשים של טוטנהאם  (GettyImag (צילום: מערכת ONE)
החולצות עם הספונסרים החדשים של טוטנהאם (GettyImag | צילום: מערכת ONE

הראש היהודי לא מפסיק להמציא פטנטים. טוטנהאם הוטספר הלונדונית, הנחשבת לקבוצה היהודית ביותר בבריטניה, עם היו"ר דניאל לוי, החליטה לפצל את הסכמי הספונסר על חולצותיה.

הנהלת ה'תרנגולים' חתמה השבוע עם חברת  "אינווסטק" (investec) על חוזה פרסום לשנתיים, בהן יפורסם לוגו החברה על חולצות השחקנים במפעלים האירופיים ובמשחקי הגביע בלבד.

ההסכם עם הבנק המתמחה בפתרונות פיננסיים וניהוליים ייחודיים, יעשיר את התרנגולים ב-5 מיליון ליש"ט. הוא מצטרף לעסקת חסות נפרדת שעשתה טוטנהאם בחודש שעבר עם חברת התוכנה "אוטונומי" (autonomy), הספונסרית של הקבוצה למשחקי הפרמייר ליג. העסקה עם "אוטונומי", הינה לשנתיים גם כן ותזרים לקופת המועדון מצפון לונדון כ-20 מיליון ליש"ט, עם אופציה ל-5 מיליון נוספים, בהתאם להישגי הקבוצה.

יש לציין כי "אינווסטק" לקחה על עצמה סיכון מסויים, שכן טוטנהאם טרם הבטיחה את מקומה בשלב הבתים ועליה לגבור בגומלין על יאנג בויז השווייצרית כדי לעבור הלאה, אחרי שהפסידה לה 3:2. במשחק הראשון ביניהן שנערך בברן. במידה שלא תצליח במשימה, תמשיך טוטנהאם לשחק בליגה האירופאית הנחשבת להרבה פחות אטרקטיבית למפרסמים.

השיטה השיווקית המקורית של טוטנהאם, עשויה להוביל לחקיינים בקרב מועדוני אירופה, המחפשים כל העת דרכים להגדיל את הכנסותיהם.

טוטנהאם מאוכזבת אחרי השער השלישי (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
דפו. הספונסר החדש לא עזר עד כה (GettyImages) | צילום: מערכת ONE

טוטנהאם טרם הופיעה בצ'מפיונס ליג ולמרות הצלחה מסחררת בגביעים (8 זכיות בגביע האנגלי וארבע בגביע הליגה), הקבוצה זכתה רק פעמיים באליפות, הפעם האחרונה ב-1961. במועדון עשוים להשתמש בכסף שהתקבל מהסכמי החסות החדשים בשוק ההעברות, כשבמועדון מעוניינים במציאת עוד חלוץ ומנסים להחתים את לואיס סוארס מאייאקס, אחד מכוכבי המונדיאל שהרשים במדי אורוגוואי.