וודס. מתחיל לברור הצעות חדשות (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
טייגר וודס, הולך לאיבוד (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

הצלילה של טייגר וודס בדעת הקהל האמריקנית נמשכת ללא מעצורים. כוכב הגולף המצליח בהסטוריה של המשחק, והספורטאי הראשון שעשה מיליארד דולר רווחים מעיסוקו בספורט, נמצא עכשיו בתקופה הקשה ביותר בקריירה שלו

זה החל בתאונת דרכים מוזרה, נמשך בהאשמות של אשתו על בגידה (בתחילה היא דיברה על רומן אחד), הדרדר להתנצלות מוזרה של וודס על "חטאיו המוסריים" והתנפץ בימים האחרונים עם שורה של יפהפיות בין 8-10 עליהן ידוע עד כה שטוענות כי ניהלו רומן עם וודס. אחת מהן היא אפילו כוכבת סרטי פורנו. חבורת היפהפיות כבר זכתה לכינוי טייגר-בייבס. 

אם בתחילה ניסו כלי התקשורת בארה"ב לנסות להגן על "האול אמריקן בוי" שלהם, הספורטאי שתמיד התהדר בתדמית נקיה – הרי שעכשיו יש שינוי מגמה בולט.

ארה"ב לא סולחת כל כך מהר למי שבוגד בצורה כזו בערכי המשפחה. בינתיים וודס נמצא בשפל המדרגה וגם ההודעות של חברות החסות הגדולות שלו כמו נייקי וג'ילט (האחרונה הסתבכה עם פרזנטור נוסף שלה, תיירי הנרי, ונגיעת היד שלו), כי הן ממשיכות את הקמפיינים עימו לא עוזרות.

טייגר וודס. כבר לא מספק את הסחורה כמו בעבר (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
וודס, הולך ונעלם ממסכי הטלוויזיה | צילום: מערכת ONE

גם בתוך החברות האלה יש קולות, אם כי לא רשמיים, הטוענים שיש לחסל את הקשר עם וודס בעקבות הפרשה הנוכחית שהולכת והופכת אותו לחסר אמינות לחלוטין. 
 
על פי בדיקה של מדד נילסן הנחשב לגבי החשיפה בטלוויזיה, הפרשה המביכה משפיעה בצורה חדה וברורה על החשיפה של וודס ברחבי ארה"ב. פרסומות בהשתתפותו הולכות ונעלמות מהמרקע ומדובר בערוצי טלוויזיה ארציים, בזמני פריים טיים וגם בערוצי הכבלים.

לפי סוכנות בלומברג הפרסומת המשמעותית האחרונה עם טייגר וודס שודרה ב- 29 נובמבר עם סרטון בן 30 שניות של חברת מוצרי הגילוח ג'ילט. לאחר מכן נעדר מהמסך במה שנראה כהוראה מכוונת של החברות המפרסמות. פרסומות עימו לא שודרו גם בוויקאנד האחרון כולל לא בתכניות מגזין בספורט, מקום שהיה משכנן הקבוע של פרסומת אלה. 

תיירי הנרי. רוצה לחזור לחורר רשתות(רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
הנרי, גם הוא עשה צרות לג´ילט (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

מעניין להשוות את מצב החשיפה של וודס למה שהיה רק בחודש יוני האחרון, כשהוא עוד היה על תקן "אישיות מושלמת". כ-15 פרסומות שונות עם וודס שודרו אז בארה"ב בזמני פריים טיים.  אנדי דונצ'ין דירקטור בחברת הפרסום קראט צפון אמריקה אמר כי: "ברור שהמפרסמים ירצו עכשיו להעלים את פניו אם לא למעלה מזה. יכול להיות שהכי יעזור לוודס לחזור במהירות למגרש הגולף ולהתחיל סוג של קאמבק".