ג'ורדן פיל כבר היה קומיקאי מוערך בארה"ב בקרב מביני עניין, אבל כשהוא כתב וביים את "תברח", שאר העולם הבין שמדובר בלא פחות מגאון. במרץ הקרוב יצא סרטו השני, "אנחנו", ופיל אמר שהוא מתכנן בסך הכל ארבעה סרטים בז'אנר של תברח. כלומר, סרטי אימה שנונים שהם בעצם ביקורת חברתית מתוחכמת. זה הולך להיות מדהים, סליחה מראש על ההתלהבות (ובעצם לא סליחה על כלום).

וכאילו ההתרגשות שלנו לקראת הסרט לא בשיאה, עכשיו גילינו שנזכה לראות שם שני פרצופים מוכרים, או בעצם פרצוף אחד מוכר, על שני אנשים. התאומות בנות ה-16 נואל וקאלי שלדון הן אולי לא כוכבות, אבל היה להן חלק חשוב מאוד בחיים של כולנו - הן גילמו ביחד את אמה, הבת של רוס ורייצ'ל ב"חברים" -

ג'ניפר אניסטון עם התינוקת אמה ב"חברים" (צילום: צילום מסך)
דומות או דומות מאוד? | צילום: צילום מסך

והיום הן נראות כך:

View this post on Instagram

A post shared by Noelle Sheldon (@noelle.sheldon) on

לא ברור לגמרי מה התפקיד של התאומות בסרט החדש ועד כמה הוא משמעותי, ובעמוד ה-IMDb של "אנחנו" מופיעים השמות שלהן, אבל ללא שם דמות. השתיים הודיעו על הליהוק המרגש כל אחת בחשבון האינסטגרם שלה, בצירוף הטריילר המקריפ לסרט. חיטוט זריז בקריירות שלהן מראה שמלבד כמה הופעות בסרטים קצרים, השתיים לא ממש שקדו על קריירת המשחק מאז ההופעה ב"חברים", כשהיו בנות שנתיים. אולי הגיע הזמן לקחת כמה טיפים מקול ודילן ספראוס? מרגיש ש"ריברדייל" או "סברינה" בשלות לעלילת תאומות מרושעות.