ימים ספורים בלבד מפרידים בינינו לבין צפייה נוספת בגל גדות על המסך הענק, ואנחנו לא היחידים שמאבדים סבלנות מרוב מהתרגשות. בכל זאת, "וונדר וומן" שלה נחשב לאחד הסרטים האהובים של השנה (ואף לסרט גיבורי העל שמחזיק במספר הכי גבוה של ביקורות חיוביות), ועם עלייתו של "ליגת הצדק" ביום ה' הקרוב (16 בנובמבר) אנחנו צופים עוד לא מעט סצנות אקשן מלהיבות בכיכובה. אבל מה לגבי סצנות רומנטיות?

אחרי שסימנה וי (מטאפורי, חברים, מטאפורי) על סטיב טרבור (כריס פיין) ב"וונדר וומן", כעת בן אפלק המגלם את באטמן רומז על רומן עתידי בין ברוס וויין לדיאנה פרינס. השחקן סיפר בראיון אחרון ל"Entertainment Weekly" כי "ליגת הצדק" איפשר לוויין לחקור את יחסי הכוחות בינו לבין שאר הדמויות, "לבדוק את הדינמיקות ביניהם, את המתח המיני עם וונדר וומן, את הקשר המתוח עם הפלאש". 

אבל למרבה ההפתעה, באטמן לא מגביל את עצמו למגדר אחד. "קשה להיות בקרבת ג'ייסון מומואה (אקווהמן - נ"ב) ולא להיתקל במתח מיני", אמר אפלק בשעשוע ושתל בראשנו אימג'ים לרומן מסקרן בהרבה. אך אם להיות מציאותיים, גם חוברות הקומיקס הוותיקות של די.סי מתייחסות למערכת היחסים הרומנטית בין נסיכת האמזונות המתוקה לאיש העטלף המדוכדך, אחרי שכבר ניסו לשדך אותה לטרבור ולסופרמן ז"ל (כלומר, "ז"ל"). לשמחתנו, גם שם הבינו לבסוף כי פרינס לא זקוקה לאף עטלף כדי לדאוג לעצמה, ונתנו לוונדר וומן להכניס אותו באלגנטיות לפרנדזון. יו גו גירל!

mako תרבות בפייסבוק