הבמאי הישראלי הכי מצליח בהוליווד, אהרון קשלס ("כלבת", "מי מפחד מהזאב הרע"), עובד על סרט חדש בו ישחקו אוונג'לין לילי ("אבודים", "אנטמן") וג'ייסון סודייקיס ("סטרדיי נייט לייב", "אנחנו המילרים").

מדובר במותחן אקשן שיקרא "עד המוות" (Till Death), ויתמקד בעבריין מורשע בשם ג'ימי (אותו יגלם ככל הנראה סודייקיס). ג'ימי זוכה לשחרור מוקדם מהכלא לאחר שריצה 12 שנים בגין שוד מזוין. עם שחרורו, ג'ימי נודר נדר שיהפוך את השנה האחרונה בחייה של אנני (אותה תגלם כנראה לילי), אהובת נעוריו שגוססת מסרטן, לטובה ביותר בחייה.

Getty Images (צילום: 
Larry Busacca; GettyImages)
רגילים לעבוד יחד - פפושדו וקשלס | צילום: Larry Busacca; GettyImages

את התסריט כתב קשלס עם נבות פפושדו, במאי ותסריטאי ישראלי, איתו גם יצר את "כלבת" ואת "מי מפחד מהזאב הרע". העבודה על הסרט תתחיל בינואר 2020. "'כבר שנים שיש לי תשוקה גדולה ל'עד המוות', ועכשיו הסרט מצא בית", אמר קשלס לאתר Deadline. "הרעיון עלה במוחי בזמן ירח הדבש שלי. זה סיפור אהבה. סוג של. זה סיפור אהבה שנתקע בתוך מותחן אקשן של סם פקינפה".

View this post on Instagram

Hello . It’s a BEAUTIFUL day.

A post shared by Evangeline Lilly (@evangelinelillyofficial) on

ככל הנראה, לילי תגלם את דמותה של אנני, ועכשיו אנחנו מתחילים להבין כל מיני דברים. כמו למשל, את הסיבה לכך שגילחה את שיערה. השחקנית, 40, העלתה בתחילת השבוע סרטון בו רואים אותה מספרת את עצמה ורשמה "לעצור עכשיו או להמשיך?". לאחר מכן, העלתה לילי סלפי עם הגלח החדש שלה. אחד העוקבים שאל אותה האם היא הסתפרה בשביל תפקיד או בשביל הכיף, לילי ענתה "תמיד בשביל הכיף". אנחנו ממש לא רוצים לקרוא ללילי שקרנית, אבל בואו נגיד שזה צירוף מקרים מעניין לעשות גלח יומיים לפני שמכריזים שלוהקת לתפקיד של חולת סרטן.