אחת הדמויות שליוו דור שלם של ילדים נמצאת בימים אלו במצב רפואי קשה במיוחד, וליבם של מעריצי "הארי פוטר" נשבר כשנאלצו לראות בסוף השבוע את האגריד האהוב בכיסא גלגלים. רובי קולטריין בן ה-68, שנודע בעיקר בתפקידו כהאגריד בסדרת סרטי "הארי פוטר", מתמודד כבר שנים עם כאבים כרוניים שנובעים ממחלת האוסטאופורוזיס ממנה הוא סובל, וביציאה הפומבית האחרונה שלו נראה כשהוא ישוב בכיסא גלגלים.

"רובי נמצא בכאבים בלתי פוסקים כבר שנים", אמר לתקשורת מקור המקורב אליו. "מצב הברך שלו הידרדר לאחרונה והוא לא מסוגל ללכת ללא עזרה, לכן ניתן לו כיסא גלגלים בזמן שהוא ממתין בארה"ב לניתוח שאמור לתקן את המפרק. הוא מאוד מתוסכל מהמצב אבל מקווה לקום חזרה על הרגליים לאחר ההליך הרפואי".

קולטריין מוכר בשנים האחרונות מתפקידו בסרטי "הארי פוטר", אבל הוא שחקן ותיק ששיחק ביותר ממאה סרטים ותכניות טלוויזיה. בין השאר, הוא זכור בזכות דמותו של החוקר המיוחד ד"ר אדי "פיץ" פיצג'ראלד בסדרת המתח המשטרתית הקלאסית "המפצח", תפקיד עליו זכה בשלושה פרסי באפט"א.

View this post on Instagram

A post shared by Metronome (@officialmetronome) on

לפני כשלוש שנים, קולטריין התראיין על מצבו הרפואי, ואמר: "אני נמצא בכאב תמידי במשך כל היום". עוד הוא סיפר שהרופאים אמרו לו שהוא חייב להפחית כ-45 ק"ג ממשקלו, אחרת הוא בסיכון להיות נכה לשארית חייו. באותה השנה הוא הצטלם לסדרה בריטית, בה הוא נאלץ להיעזר במקל הליכה כדי להתהלך על הסט. התמונה שלו בכיסא הגלגלים, שצולמה בתחילת השבוע בלונדון, היא הפעם הראשונה בה השחקן נראה בציבור כשהוא אינו מסוגל ללכת, בתקווה שאכן מדובר במצב זמני בלבד, שישתפר לאחר הניתוח.