גיבורי על לא נוטים להיבהל כשדברים משתבשים, אבל גם הקאסט של "הנצחיים" לא היה מוכן למה שקרה על סט. אנג'לינה ג'ולי (שמשחקת את דמותה של ת'נה) וריצ'רד מאדן (שמשחק את דמותו של איקריס) פונה מלוקיישן הצילומים לאחר שנמצאה במקום פצצה.

לאחר שחברי הצוות הבחינו בפצצה מומחי סילוק ונטרול פצצות הוזעקו למקום. ג'ולי ומאדן פונו מהסט יחד עם השחקנים וחברי הצוות. הצילומים הושהו עם הגעת המומחים שניטרלו את הפצצה, ומיד לאחר מכן ההפקה חזרה לתפקד.

הנצחיים של מארוול (צילום: Alberto E. Rodriguez, Getty Images)
חשוב לפקוח עיניים | צילום: Alberto E. Rodriguez, Getty Images

"זה היה מפחיד לחלוטין - הפצצה הייתה יכולה להישאר שם במשך עשורים בלי שיגעו בה, אבל מי יודע מה היה יכול לקרות", סיפר מקור ל-The Sun. "שניים מהכוכבים הכי גדולים בעולם נכחו על הסט ואף אחד לא רצה להסתכן. למרבה המזל המומחים התמודדו עם זה".

ג'ולי משחקת את דמותה של ת'נה, לפי הקומיקס, היא אחת החברות החשובות ביותר ב"נצחיים" ויש לה את היכולת לשנות אנרגיה קוסמית, להסוות עצמה ולרחף. היא נולדה בהר האולימפוס ביוון, והפכה למלומדת ולוחמת, אך בשלב מסוים התאהבה באחד האויבים המרים ביותר של "הנצחיים", קרו, וילדה לו שני ילדים. מאדן מגלם את דמותו של איקאריס, בן אנוש שמקבל את כוחותיו מאנרגיה קוסמית וחי זה 20,000 שנה. לפי האגדה של מארוול, איקריס הוא יונה מסיפור המבול המקראי.

עדיין לא ברור מאיפה הפצצה הגיעה, או כמה זמן היא הייתה שם, בכל אופן האי פוארטוונטורה, בו התקיימו הצילומים, היה בסיס צבאי של הגרמנים במלחמת העולם השנייה.

צילומי הסרט מתקיימים באנגליה ובספרד, והוא צפוי לצאת לאקרנים בנובמבר 2020.