עד לא מזמן חיילות וחיילים בשירות צבאי לא יכלו ללמוד, מכיוון שהלימודים דרשו נוכחות פיזית בכיתה. הקורונה הגיעה ושינתה את החוקים. אחד מהם הוא שאפשר ללמוד קורסים טכנולוגיים אונליין או במתכונת היברידית ולקבל את כל התמיכה, הליווי וההכוונה שמקבלים בלמידה פרונטלית בכיתה. למשל, תוכלו ללמוד קורס מבין מגוון מקצועות ההייטק כמו Full Stack Python ,Java ,Development, סייבר ואבטחת מידע, QA – בדיקות תוכנה ועוד, ולהבטיח לעצמכם כניסה מהירה לשוק העבודה אחרי השחרור. אז איך זה בדיוק עובד?

התחלת הקריירה מיד לאחר השירות הצבאי 

המסלול ללימודים טכנולוגיים הוא כרטיס הכניסה של חיילות וחיילים לתעשיית ההייטק - שכידוע צמאה לעובדים. עם ההסמכה שתקבלו, תוכלו להתחיל את הקריירה שלכם מיד אחרי הצבא ולעבוד כמפתחים, אנשי סייבר ואבטחת מידע, בודקי תוכנה – QA, אנשי דאטה, IT או שיווק דיגיטלי, לצבור ניסיון ולהתקדם לתפקידים הבאים - ולא חסרים כאלו בהייטק. עבור אלו מכם שמשרתים ביחידות טכנולוגיות, מסלולי הלימודים מציעים מגוון קורסים למתקדמים שיאפשרו לכם להרחיב את הידע ולהתקדם בסולם הקריירה. 

מה לומדים? 

מדובר בלימודי מקצוע שיעניקו אפשרויות מגוונות מאוד של תעסוקה התלויות ביכולות האישיות שלכם. תוכלו לקבל מסלול הכשרה למפתחי  WEB Stack Full, שפת Python או שפת Java, מסלול הכשרה בעולמות הדאטה ותפקיד הדאטה אנליסט, מסלולי הכשרה בסייבר והכשרת מגיני סייבר, מסלולי ניהול תשתיות וענן, מסלולי הכשרה של מומחי הבטחת איכות QA ומסלולי שיווק דיגיטלי ועיצוב גרפי.

מה שלא תבחרו, תהיו בטוחים שתקבלו יתרון משמעותי ותחרותי על פני אלפי חיילים משוחררים אחרים ותוכלו להתחיל לעבוד מיד עם תום השירות הצבאי.

למידה היברידית או אונליין

הלימודים מועברים בכיתות לימוד ומשודרים ב- LIVE באמצעות מערכות מתקדמות ומגוון כלים טכנולוגיים. במהלך השיעורים ניתן לצפות בלוח ובמסך של המרצה, לשתף את המסך שלכם, לשאול שאלות, לקיים אינטראקציה מלאה עם המרצה והסטודנטים האחרים, לתרגל ולקבל פידבק מידי, ממש כאילו אתם נמצאים בכיתה. 

איפה לומדים? 

מכללת ג'ון ברייס, המכללה המובילה בישראל ללימודי הייטק, מציעה מסלולים מיוחדים המתקיימים אונליין ומותאמים במיוחד לחיילות וחיילים משרתים. בדומה לממר"ם ו- 8200, מסלולי ההסבה וההכשרה של ג'ון ברייס, מתמקדים בידע ובמיומנויות הדרושים כדי להתחיל לעבוד בתחום.

הקבלה למסלולים מותנית במבדק התאמה מקצועי של "אדם מילא", המכון המוביל בישראל לייעוץ ואבחון תעסוקתי, שיסייע למקד אתכם ליכולות ולכישורים הדומיננטיים ביותר שלכם. בנוסף, במכללת ג'ון ברייס תקבלו גם פגישה עם יועץ לימודים וקריירה מקצועי, שיסקור בפניכם את המסלולים הרלוונטיים לכם, ללא עלות – כך שאין סיכוי שתלכו לאיבוד. בתום הלימודים, מחלקת ההשמה של ג'ון ברייס תסייע לכם בשדרוג קורות החיים, ותעניק לכם סדנה מעשית בפיצוח אתגרים בראיון עבודה, גם היא ללא עלות. כמו כן, ג'ון ברייס מתחייבת לכלל הבוגרים להעניק להם סיוע במציאת עבודה ולשם כך המכללה תחבר ביניכם לבין מעסיקים פוטנציאליים כדי שתוכלו להתחיל לעבוד. בקיצור, הכל מוכן לכבודכם. 

לקבלת מבדק התאמה להייטק ללא עלות >>