קוקה-קולה יוצאת במהלך חברתי עצום במטרה לסייע לחקלאים, מגדלי הפרחים בישראל באמצעות 'מועצת הפרחים', וקוראת לבני הנוער: חבקו את סבא וסבתא מרחוק, שמחו אותם לקראת חג הפסח. הפרויקט נולד במטרה לסייע לחקלאים ומגדלי הפרחים שנפגעו מהמשבר זאת באמצעות 'מועצת הפרחים'. קוקה-קולה הקימה אתר ייעודי לשליחה ללא כל עלות של זר פרחים עם בקבוק משקה לסבים והסבתות.

במשך חודשים ארוכים נערכו מגדלי הפרחים בישראל לקראת חג הפסח, מועד בו עולה הביקוש לזרי פרחים. אך עם פרוץ מגפת הקורונה נכנס הענף למשבר נוכח ביקוש נמוך בשל ההסגר בבתים, והחקלאים נתקעו עם יבול אדיר ללא יכולת לשווקו. על פי נתוני 'מועצת הפרחים', בחג הפסח נמסרים מדי שנה מיליוני זרים בישראל. קוקה-קולה פנתה 'למועצת הפרחים', זאת במטרה לסייע לאותם חקלאים, על מנת להעמיד לרשות הציבור את הפרחים שנותרו ללא ביקוש.

לטובת המהלך הקימה קוקה-קולה אתר ייעודי, אליו יוכל להיכנס הציבור ולהזין את פרטי המשלוח, וזרי הפרחים, בצירוף של בקבוקי שתייה, יישלחו באמצעות שליחים לבני משפחותיהם – ההורים, הסבים והסבתות. בסך הכל ישלחו ללא עלות אלפי זרי פרחים -  מאות זרים ביום, במשך עשרה ימים עד חג הפסח.

שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה בישראל: "קוקה-קולה פועלת בשנים האחרונות בעולם החברתי, כאשר בני הנוער המתנדבים בחזית. בתקופה זו, יש לנוער תפקיד חשוב בהסברה ובשמירה על הבריאות של כולנו. עתה אנו שמחים לאפשר לאותם בני נוער שמתנדבים במהלך השנה לעשות טוב גם מהבית ולשמח את יקיריהם. כמו כן, אנו שמחים על האפשרות לסייע גם למגדלי הפרחים בישראל, אשר כמו רבים, נפגעים ונותרים עם הפסדים רבים לאור המשבר".

את הקמפיין הטלוויזיוני של המהלך, שצולם בימים האחרונים באופן מורכב תחת מגבלות משרד הבריאות, מובילים בני הנוער המתנדבים של קוקה-קולה, חברי נבחרת Coca-Cola Wow לדורותיהם.