כוכבת הפופ אווה מקס עוררה את זעמם של המעריצים. לפי דיווחים שרצים ברשתות, מקס חתמה עם מנהל העל סקוטר בראון, שבועות ספורים לפני צאת האלבום הבא שלה, Diamonds & Dancefloors (יוצא ב-27 בינואר).

"לא אכפת לי אם תגידו שהדברים שלי חסרי חשיבות", פתחה מעריצה אחת, "אבל זהו, אני לא תומכת בפרויקטים שלה יותר. בואו נחכה ונראה אם הקריירה שלה תסתיים כמו זו של דמי", (ובאטו, שחתומה אצל בראון). "כל כך התרגשתי לקראת האלבום החדש", אמרה מעריצה נוספת, "אבל עכשיו, וואו, טוב, אני ממש לא הולכת להקשיב לו".

ציוצים רבים הציפו את הטוויטר. היו כאלה שאיחלו למקס "בהצלחה עם הקריירה שתיגמר" ו"הקריירה שלך גמורה אחותי". יש לציין שמבעד הקולות שגינו את ההחלטה שלה, תגובה אחת של מעריצה מסוימת בלטה, שכתבה לזמרת כי "הנה, עכשיו יבואו כל התומכים של טיילור, ויגידו שהם לא תומכים באווה יותר, כאילו שמישהו שם ז*ן. אני מצטערת, אווה רצתה ניהול אמיתי, במקום כאלה שהונו אותה וגרמו לה להיראות מפגרת. היא עשתה את הבחירה החכמה". רוב התגובות שמגנות את המהלך, מגיעות כמובן בעקבות המלחמה בין טיילור סוויפט לבין בראון.

הכל החל כשבראון קנה את הלייבל שהחזיק במאסטרים של ששת האלבומים הראשונים של סוויפט בעסקה שעל פי ההערכות הסתכמה ב-300 מיליון דולר. סוויפט לא אהבה את המהלך, ועוד יותר אפילו לא אהבה את זה שתוך 17 חודשים לאחר מכן בראון מכר בעצמו את החברה שוב ולמעשה המאסטרים שלה עברו כמו סחורה בייבוא מקביל.

בין עסקה אחת לשנייה, רבים הספיקו להתערב בסכסוך המתוקשר, בעיקר האמנים שחתומים אצל בראון כמו ג'סטין ביבר ודמי לובאטו. אך לבסוף הזמרת יצאה עם היד על העליונה כשהיא מצאה פיתרון יצירתי: להקליט את כל האלבומים הללו מחדש ובכך בעצם להרוויח מחדש את הזכויות על המאסטרים שלה. בראיון שפורסם בעבר, בראון התייחס לסקנדל והביע "צער" על הסיטואציה. בואו נקווה שאווה מקס לא תסתבך.