לא כולם נגדנו: בשעה שעדן גולן נמצאת בסיטואציה שאף מתמודד ישראלי באירוויזיון לא חווה, וסגורה במלון רוב הזמן בגלל האווירה המתוחה, טוב לדעת שיש מתמודדים בולטים באירוויזיון 2024 שמביעים כלפיה תמיכה ואהבה. נפגשנו עם המתמודד הגרמני והמתמודדת האוסטרית בתחרות השנה, שסיפרו ל-mako שהם אוהבים את השיר של עדן ומחכים לפגוש אותה.

אייזק, המתמודד הגרמני, היה עקבי עד עתה בתמיכתו בעדן ובישראל. "העניין הוא שאנחנו לא פה בשביל פוליטיקה, אנחנו כאן בשביל המוזיקה", הסביר את תחושותיו ל-mako. "אתה יודע, הכותרת של תחרות האירוויזיון היא 'לא משנה מה קורה, אנחנו כאן מאוחדים על ידי מוזיקה'". כשנשאל לגבי מסר לעדן כדי לעודד אותה, ציין: "אני  מצטער בשבילך שאת לא יכולה להרגיש את האירוע כמונו, ואני מקווה שעדיין תיהני, אני אוהב את השיר שלך!".

גם המתמודד האוסטרית, קאלין, שלחה מילים חמות ויפות לעדן. "אני לא יכולה לחכות לפגוש אותה!" סיפרה ל-mako, ופנתה באופן אישי לזמרת הישראלית: "עדן, אני יכולה להבטיח לך שאני מאוד מאוד מחכה לפגוש אותך ואני אוהבת לראות את הסרטונים שלך", סיפרה קאלין למצלמה. "אני עוקבת אחרייך בסושיאל ואני רואה כל דבר שאת עושה. תיהני מהרגע שלך על הבמה, אני אהיה שם כדי לקבל אותך בחיבוק, אני לא יכולה לחכות לפגוש אותך, באמת, ואהבתי את השיר".

לפני הטיסה למאלמו, נפגשו עדן והמשלחת הישראלית עם אנשי שב"כ כדי לדון בהיערכות לתחרות המתוחה השנה. עיריית מאלמו שיתפה כי היא אישרה קיום הפגנות אנטי-ישראליות בזמן התחרות, ואתמול במה שנראה כמו יריית פתיחה למחאה הגיעו מוחים פרו-פלסטיניים להופעה של זוכת אירוויזיון 2014, קונצ'יטה וורסט, כדי לדרוש את "עצירת הרצח בעזה". בעקבות גל המחאות והאיומים הכריזו המל"ל כי הם מגבירים את אזהרת המסע למאלמו.