מי השותף המושלם לנסיעה לחו"ל עבורכם – החברה הכי טובה? החבר'ה מהמילואים? אבא? האחיות? ואלולי לבד לגמרי זה הכי כיף? בכל מקרה, אנחנו מזמינים אתכם לצרף לטיול שותף נוסף, שלא רק יהפוך את חוויית המסע לחלקה, מהנה ופשוטה – אלא גם יחסוך לכם כסף הלכה למעשה, ויספק לכם רשת ביטחון בכל הנוגע לביטוח, כסף ותכנון הטיול. זהו כרטיס אשראי של ישראכרט, שמספק לכם גישה לכל הפיצ'רים, ההטבות, ההנחות והפעולות בעמוד החדש של ישראכרט – ישראכרט חו"ל, שיעשו את הטיול הבא שלכם טיול פרימיום. כולם ארוזים? בואו נצא לדרך.

תכנון הנסיעה

איזו התרגשות זו לתכנן נסיעה לחו"ל, נכון? בין אם אנחנו טסים לסופ"ש זריז, ובין אם לטיול ארוך – התכנון, השיטוט באתרי האינטרנט והפנטזיה על כמה כיף יהיה, הם כבר חצי מההנאה. אחד הדברים שבהם נשקיע את הזמן לפני הטיסה הוא סגירות – סוגרים מלון, סוגרים כרטיסים להופעה או משחק כדורגל, סוגרים הסעה למלון, סוגרים רכב שכור וכן הלאה.

זוג מתכנן טיסה לחול (צילום: Prostock-studio, shutterstock)
צילום: Prostock-studio, shutterstock

בשלב הזה, תוכנית TOPCASH  של ישראכרט מספקת קאשבק משתנה בהתאם לסכום העסקה על כל עסקה שתבצעו באחד ממאות אתרים – כלומר צוברים כסף מכל קנייה שלכם באתר. איך זה קשור לחו"ל? אתרים רבים שיסייעו לכם בתכנון הנסיעה כלולים בתוכנית ויזכו בהחזר כספי – למשל, Economybooking  להשכרת רכב, אתר אקספדיה לסגירת טיסות ומלונות, WiFly לחבילות גלישה סלולריות, Hotels.com למלונות, אתר ישראכרט fun לאטרקציות בהנחות מיוחדות ועוד המון.

מעבר לתוכנית הקאשבק, מחזיקי כרטיס ישראכרט מקבלים גם הטבות חו"ל נפרדות ושוות. למשל, 5 ימי ביטוח חינם של AIG בכפוף לתנאי הפוליסה המלאים ) , 17% הנחה להשכרת רכב מטעם שלמה SIXT, הנחות לחבילות גלישה בחו"ל ועוד.

לפני הטיסה

אז סגרנו כמעט הכל, ניצלנו הטבות והנחות ואנחנו מוכנים לצאת לדרך. רק עוד כמה דברים אחרונים. ראשית, כרטיס האשראי עצמו – כמובן שניקח איתנו את הכרטיס של ישראכרט. הכרטיסים הבינלאומיים יכובדו בכל מדינה וכמעט בכל בית עסק ובמטבע המקומי – מבלי שתתבצע המרה כפולה משקלים לדולרים ולמטבע של הארץ בה אתם נמצאים. במידה ותרצו, כרטיסי ישראכרט יאפשרו גם משיכת מזומן בכל כספומט. בנוסף, בעלי כרטיס קאשבק ממשיכים לצבור על הקניות גם בחו"ל. אפשר גם להגדיל את מסגרת האשראי לזמן הטיול, כדי להבטיח שלא ניתקע חלילה בלי כסף בחו"ל.

זוג טס לחול (צילום: antoniodiaz, shutterstock)
צילום: antoniodiaz, shutterstock

עוד דבר שצריך לסגור רגע לפני שטסים, הוא ביטוח הנסיעות. בכל נסיעה לחו"ל טסים עם ביטוח, כדי לכסות מצבים רפואיים קיימים או מצבי חירום, וכן דברים כמו אובדן כבודה, קיצור נסיעה וכדומה. מחזיקי כרטיס ישראכרט זכאים בכל נסיעה לחו"ל, ל-5 ימי ביטוח נסיעות ראשונים בחינם ב-AIG – הן ככיסוי בסיסי, והן על כיסוי ביטוח הכבודה. ניתן להפעיל את הביטוח אונליין 24/7 באתר AIG, ולקבל גישה לאפליקציית הביטוח Safe Travel לכל השירותים, ההפניות, ההחזרים והתביעות (בכפוף לתנאי הפוליסה המלאים).

בזמן החופשה

קדימה, הזמן ליהנות. מזג אוויר אחר, שפה אחרת, שמיים אחרים – וגם מטבע אחר. כדי להתנהל עם כסף במהלך החופשה אנחנו חייבים להחליף מטבע, בין אם מדובר בהוצאה באשראי ובין אם במזומן. כך או אחרת, בשלב כלשהו יחושבו עמלת חליפין ושערי המטבעות. כדי להבין מה נגבה, כמה זה עולה ואיפה הכי כדאי, ישרארכט מאפשרת חישוב פשוט של שערי חלפין, כולל עמלות מט"ח, באתר האינטרנט: מכניסים את סכום הרכישה או משיכת המזומן, לוחצים על "חשב" – ומגלים כמה הרכישה תעלה בשקלים.

כשרוצים למשוך מזומן בכספומט, חייבים להזין קוד סודי. אך ב-2024, גם כשרוכשים בחנות, פעמים רבות נידרש להכניס קוד סודי למסוף הסליקה. לכן מצב שבו שכחנו את הקוד הסודי, במיוחד בחו"ל, מעורר חשש. אבל גם בחו"ל יש פתרון – ישראכרט מאפשרת פעולה של שחזור קוד סודי אונליין, בתהליך פשוט ומהיר, ללא מעורבות של נציג, באתר או באפליקציה. גם במצב של אובדן הכרטיס עצמו יש מענה: ניתן לחסום או להקפיא את הכרטיס באפליקציה, וניתן גם להזמין כרטיס חדש או לבצע משיכת מזומן ללא כרטיס בחו"ל.

חשקה נפשכם בסיור שלא תוכנן מראש? או אולי כניסה למוזיאון, אירוע ספורט או אפילו סיור מודרך ברחבי העיר? אתר ישראכרט fun מעניק לכם שלל הנחות – במיוחד ללקוחות ישראכרט.  תוכלו לחפש את האטרקציה לפי יעד, עיר, אטרקציה או אמן ולמצוא בקלות ובמהירות את החוויה שתעשיר לכם את החופשה.

אחרי שחוזרים

אז חזרנו, היה מעולה. ועכשיו – ישראכרט עדיין נמצאת לצידנו בכל מה שצריך לאחר הנסיעה. כך למשל, פעולה נוספת שניתן לבצע אונליין בקלות היא הפקת פירוט עסקאות בחו"ל, לטובת מעקב צמוד אחרי ההוצאות שהיו לנו במהלך הטיול, בתי העסק שבהם הכרטיס נסלק ועוד. כך ניתן לקבל מושג על מחירו האמיתי של הטיול, לראות שלא נגבו כספים מיותרים וכן הלאה.

אם הוצאנו מעט יותר משתכננו, והחודש עדיין לפנינו, ניתן גם בשלב זה להגדיל את מסגרת האשראי באופן זמני. אפשרות נוספת שעומדת בפנינו כדי להקל על התזרים החודשי לאחר טיול שבו היו הוצאות חריגות היא פריסת החיוב החודשי לעד 60 תשלומים.

לסיכום

נסיעה לחו"ל יכולה להיראות אחרת לגמרי כשמתכננים נכון, וכשמצטיידים בכרטיס האשראי הנכון. כשבכל שלב בדרך כרטיס האשראי של ישראכרט מעניק הנחות, מקל על התהליך, מספק הגנות ומאפשר פעולות פשוטות ומהירות אונליין – מצאתם לעצמכם את השותף לנסיעה הבאה, וגם ליומיום. חופשה נעימה!

לחצו כאן לעוד הטבות של ישראכרט חו"ל

** כפוף לתקנון ההטבות