יש פה מישהו שעוד חושב שחשבונות מדיה חברתית של סלבריטאים הם 100 אחוז אותנטיים, והם למעשה שופר ללא פילטרים שמאפשר להם לחשוף את חייהם האישים לטובת מעריציהם? יש פה מישהו שמאמין שג'ניפר אניסטון פשוט "החליטה" להצטרף לאינסטגרם, או שלריס ווית'רספון סתם התחשק פתאום ללמוד טיק טוק? בטח כיף לכם בלה לה לנד. חשבונות אינסטגרם הן כבר מזמן כלי קידומי פרופר כמו פרסומת או קמפיין, ויש כאלה שמשתמשים בהם ככאלה בלי שום בושה או כל ניסיון להסתיר את האג'נדה הברורה.

בלייק לייבלי, למשל, הופכת את זה לדרגת אמנות: למרות שעשתה זאת בעבר, מחקה כעת לייבלי שוב את כל הפוסטים מפרופיל האינסטגרם שלה, חוץ מאחד - טריילר לסרט "The Rhythm Section" בכיכובה. צירוף מקרים? כנראה שלא. הסרט, שייצא רק בתחילת השנה הבאה לאקרנים, עוסק במרגלת בינלאומית בשם סטפני פטריק, אשר מנסה לחשוף את האמת שמאחורי התרסקות מטוס שהרגה את משפחתה. פטריק עצמה הייתה אמורה למות בתאונה אף היא, ולאחר ששרדה היא מגלה כי לא מדובר בתאונה כלל, ומאמצת זהות של רוצחת שכירה כדי לחשוף את הקנוניה. ג'וד לאו וסטרלינג קיי בראון גם שם בפנים.

לא צריך להיות מרגלים בינלאומיים כדי לעשות אחד ועוד אחד ולהבין שמטרת הצעד ה"נועז" של לייבלי הוא קידום סרטה החדשה. מה היתרון בלשגע את 25.8 מיליון העוקבים שלה? אייטמים כאלה כמובן, וחרושת ספקולציות שרק מייצרות יותר עניין סביב הסרט, שאחרת כנראה לא היה זוכה לאזכורים מיוחדים -

אינסטגרם - בלייק לייבלי

כאמור זו לא הפעם הראשונה שלייבלי משתמשת בטריק הזה כדי ליצור מהומה בקרב מעריציה הנאמנים. כבר לפני שנה וחצי היא מחקה באופן פתאומי את כל התוכן באינסטגרם שלה, כולל כל התמונות, הסרטונים, קידומי האופנה והתיעוד של מערכת היחסים שלה ושל בן זוגה, ריאן ריינולדס, והחלה לעקוב אחר לא פחות מ-27 חשבונות ששייכים למשתמשות בעלות השם אמילי נלסון הסיבה: תעלול יח"צ לקראת הסרט "בקשה מסתורית", שעסק בבחורה בשם אמילי נלסון שיום אחד פשוט נעלמת מעל פני האדמה. מאז היא כבר הספיקה לצבור כמה וכמה פוסטים שכעת, כאמור, נעלמו. עד הפעם הבאה.