1. מקגייוור החדש

כבר דיווחנו על חזרתו הצפויה של מקגייוור, הסוכן בעל ידי הזהב, לחיינו - ואפילו דירגנו את ההמצאות המגוחכות ביותר של גיבור האייטיז. עכשיו, סופסוף, יש לנו פרצוף חדש לחכות לו: לוקאס טיל הצעיר שמגלם את האבוק\אלכס סאמרס בטרילוגיה החדשה של "אקס-מן" נבחר לתפקיד. הסדרה תהיה פריקוול לעלילות המוכרות של מקגייוור, אבל עדיין לא ידוע אם מקגייוור הצעיר יפעל בימינו או בשנות ה-70. 

2. הולך בעקבות החץ

ג'רמי רנר, שמגלם את הוקאיי יורה החיצים בסדרת סרטי הנוקמים, זכה למעט מאוד שורות דיאלוג בסרטים האחרונים בסדרה, והעתיד שלו לא נראה ורוד במיוחד כשדמויות רבות נוספות אמורות להצטרף לחבורה בסרטים הבאים. רוב חבריו לקאסט כבר קיבלו סרטים משל עצמם ביקום הקולנועי המתרחב של מארוול, וגיבורים אחרים זכו לסדרות טלוויזיה מרשימות בנטפליקס. עכשיו רנר מודיע שגם הוא ישמח לקבל סדרה, כמו ילד שנבחר אחרון כשבוחרים קבוצות לכדורגל בשכונה. "אלה דברים שלא בשליטתי, אבל אני פתוח לרעיון של סדרה על הוקאיי", אמר רנר בכנס קומיק-קון בעמק הסיליקון. "אני חושב שזה מודל מצוין, אם יש דרך לחקור את הדמות הזאת לעומק, אולי זה בצורה הזו של סדרה בנטפליקס". 

3. מרגו על הקרח

השחקנית הצעירה מרגו רובי נמצאת לאחרונה בכל מקום, ולא נראה שהגל הזה עומד להיגמר בקרוב. עכשיו מפרסם האתר Deadline כי רובי מאוד רוצה לגלם את המחליקה על הקרח הכי מפורסמת בהיסטוריה, טוניה הארדינג, שהפכה לכוכבת בתחילת שנות ה-90 כשייצגה את ארה"ב בשתי אולימפיאדות והפכה ממפורסמת לידועה לשמצה אחרי שהואשמה באחריות לתקיפה של חברתה לקבוצה ננסי קריגן בינואר 1994. רובי כל כך בעניין, שהיא מחפשת בעצמה מימון ובמאי לפרויקט, על פי תסריט של סטיבן רוג'רס ("אמא חורגת", "נ.ב אני אוהב אותך" ועוד דרמות קורעות לב). 

4. צחוק הגורל

רוברט דה נירו ידוע בדרכו הטוטאלית להתכונן לתפקיד (כך לפחות הוא היה ידוע לפני שהוא הפסיק להשקיע בקריירה שלו לפני כמה עשורים). הוא התאגרף כדי להתכונן ל"השור הזועם", למד סיציליאנית לקראת "הסנדק 2" וכיסה את גופו בקעקועים זמניים כהכנה ל"פסגת הפחד". עכשיו מתברר שדה נירו חזר להשקיע: השחקן הותיק יעלה הלילה לבמה ויעשה סטנדאפ במועדון קטן בניו יורק, כהכנה לתפקיד הראשי בסרט המצופה "The Comedian" שעתיד לצאת ב-2017. בסרט, בבימויו של טיילור הקפורד ("ריי", "פארקר"), יגלם דה נירו קומיקאי מזדקן, לצד לזלי מאן ואידי פאלקו.