1. לא מתאים לילדים: הצעצוע החדש של "יחידת המתאבדים"

סרט הקומיקס האפל והמצופה "יחידת המתאבדים" יגיע לקולנוע עוד כחודש, וההתלהבות בשיאה. אחת הדמויות המסקרנות ביותר בסרט היא הג'וקר החדש, הפעם בגילומו התיאטרלי של ג'ארד לטו, שינסה להכנס לנעליהם של ענקים כמו ג'ק ניקולסון והית' לדג'ר. עכשיו מגיעות תמונות ראשונות של הצעצוע שעוצב על פי דמותו של הג'וקר, וזה נראה אמיתי, מפחיד וכיפי. הצעצוע מאובזר ביותר מ-30 מפרקים נעים, הג'וקר עטוף בכותונת משוגעים של ה"ארקהאם אסיילום", ומגיע יחד עם כיסא. 

2. ברוכה הבאה לסטארז הולו: כוכבת "אי.אר" מצטרפת ל"בנות גילמור"

אחרי שחגגנו את החזרה של "בנות גילמור", שיבחנו את הכוכבות המקוריות על כך שהן חוזרות, התמוגגנו מתמונות ראשונות מהסט והתרגשנו לגלות שגם ג'ס מריאנו ישוב לסדרה החדשה, הגיע הזמן למצטרפות חדשות ומשמחות. הפעם: אלכס קינגסטון, השחקנית הבריטית שכיכבה ב"אי.אר" בתפקיד אליזבת, והשתתפה ב"ד"ר הו" וב"החץ", מודיעה שהיא מצטרפת להפקה של "בנות גילמור - שנה בחיים". עדיין לא ידוע איזה תפקיד היא תגלם. 


3. הו, הנוסטלגיה: כוכבי "מגרש ביתי" מתאחדים

סדרת הנוער "מגרש ביתי" שרדה 9 עונות של חוסר אחידות ואספה לאורך השנים קהל מעריצים אדוק. עכשיו, 5 שנים אחרי שירדה מהמסכים, כוכבי הסדרה מתאחדים באירוע מיוחד בשיקגו. רשת CW ששידרה את התכנית אישרה בינתיים את השתתפותם רק של חלק מכוכבי הסדרה, ביניהם האחים לוקאס וניית'ן סקוט (צ'אד מייקל מורי וג'יימס לפרטי), אנטואן "סקילז" טיילור (אנטואן טאנר) ואלכס דופרי (ג'נה קרמר). אנחנו מקווים שגם היילי, ברוק ופייטון יגיעו לאירוע שיתקיים בנובמבר. נתראה בשיקגו.